Pasagerii care vor călători cu troleibuzul în Chișinău vor putea sesiza on-line, începând de astăzi, 3 aprilie, problemele privind prestarea serviciului pe durata călătoriei, informează primăria municipiului într-un comunicat de presă, citat de Radio Chișinău.

Potrivit municipalității, în acest scop în troleibuze au fost amplasate stickere cu QR coduri, care pot fi scanate de pasageri cu ajutorul telefonului mobil. După scanare, se va face o redirecționare către un document Google, unde se va completa numărul unității de transport, ora și problema abordată. Documentul respectiv va putea fi transmis prin e-mail Regiei Transport Electric (RTEC) pentru procesare.

Pasagerii pot informa despre probleme privind respectarea graficului de către troleibuze, diverse incidente cu implicarea personalului, accidente rutiere etc. Autorul petiției se poate legitima, indicând numele, prenumele sau poate rămâne anonim.

Comunicatul primăriei mai notează că au fost instalate QR coduri în 313 troleibuze.