Mişcarea făcută de compania lui Mark Zuckerberg reprezintă o încercare de a detrona LinkedIn, care este în prezent cea mai populară platformă de recrutare din lume.

Digital Trends transmite că firmele care au pagină de Facebook vor avea la dispoziţie un meniu, numit „Jobs”, cu ajutorul căruia pot posta anunţuri de angajare.

Însă cel mai important avantaj este că vei avea posibilitatea de a aplica direct de pe Facebook la locurile de muncă publicate pe cea mai mare reţea de socializare din lume.

Odată ce dai click pe anunţul respectiv, va apărea un formular care va prelua informaţii relevante de pe profilul tău de Facebook, cum ar fi numele, prenumele şi locul de muncă actual.

Compania pentru care aplici va primi aplicaţia ca mesaj pe reţeaua socială.

Noua secţiune este momentan în teste, astfel că e disponibilă doar unui număr limitat de utilizatori. Însă ce urmăreşte Facebook cu această mişcare?

Posibilitatea de a aplica pentru joburi direct de pe reţeaua socială ar putea reprezenta o nouă sursă de venituri pentru compania lui Mark Zuckerberg, căci companiile vor avea posibilitatea de a da bani pentru a promova ca reclamă locurile de muncă disponibile.

În plus, utilizatorii ar putea fi îndemnaţi să completeze mai multe informaţii pe profilul lor de Facebook. De asemenea, şi aplicaţia Messenger ar putea avea parte de un boost, având în vedere că toate aplicaţiile la joburi vor fi primite ca mesaje.