Compania Intellect Group a realizat un nou sondaj, pentru a afla cum apreciază locuitorii municipiului Chișinău activitatea Autorităților Publice Locale în dezvoltarea publicității vizuale, transmite 24H.

Astfel, în cadrul sondajului, sociologii au reuşit să afle că 46% din respondenți cataloghează activitatea autorităților drept neprofesionistă și incompetentă. Alte 24 de procente o califică de succes, iar 30% dintre aceștia au declarat că nu sunt interesați de problema respectivă.

De asemenea, 58 la sută din respondenții sunt de părere că publicitatea vizuală este utilă și că aceasta contribuie la luarea deciziei de a procura sau nu produsul.

Mai mult, chișinăuienii au fost întrebați dacă ar putea Dorin Chirtoacă, primarul capitalei, să amelioreze situația privind publicitatea vizuală. Astfel, 52% nu îl cred capabil pe edilul Chișinăului să vină cu o rezolvare a problemei, 21 la sută cred că acesta ar putea, iar 27% spun că nu știu.

La realizarea sondajului a fost aplicată metoda anchetei pe bază de chestionar, care au fost repartizate către 984 de persoane din Chișinău și din suburbiile acestuia. Culegerea datelor în teren a avut loc în perioada 4-18 aprilie.

Redacția 24H, amintește că rezultatele alegerilor başcanului Găgăuziei din 22 martie 2015, demonstrează că sondajul realizat în luna februarie de către Compania ‪‎Intellect Group a obţinut un rezultat care a coincis cu datele finale ale scrutinului din regiune.

Astfel, potrivit rezultatelor finale ale alegerilor, Irina Vlah a câștigat scrutinul cu 51,11% din voturile alegătorilor.