De la începutul campaniei electorale pentru alegerile parlamentare din 11 iulie 2021, Partidul Acțiune și Solidaritate, condus de către deputatul Igor Grosu, fost vice-ministru al Educației în Guvernul PLDM, a cheltuit 139 401,36 lei pentru sponsorizările pe Facebook și alte rețele de socializare.

Acestea sunt datele oficiale incluse în rapoartele prezentate la CEC. Pe lângă suma indicată, PAS mai beneficiază de suport propagandistic și prin intermediul altor companii și pagii de pe Facebook, dar cheltuielile respective nu sunt declarate oficial.

Pentru publicitatea pe Facebook, Instagram, Viber și altele, PAS a cheltuit în prima săptămână nu mai puțin de 8 841 lei, în a doua săptămână – 50 000 lei, în a treia săptămână – 50492,26 lei, iar pentru săptămâna precedentă raportează cheltuieli în sumă de 30 068,10 lei, inclusiv unele postări sponsorizate de către deputatul Mihai Popșoi.

La suma cheltuit se mai adaugă și TVA în mărime de 20%, iar cheltuiala finală ar fi de cel puțin 165 mii de lei, bani dați pentru promovarea pe internet.

Potrivit unui raport Promo-Lex, PAS deține cota de 56% din totalul cheltuielilor electorale nedeclarate.