BC Moldova-Agroindbank S.A. informează despre măsurile întreprinse în vederea continuităţii deservirii clienţilor filialei Miron Costin, funcţionarea căreia în locaţia existentă a fost întreruptă provizoriu în urma unei avarii în preajma clădirii filialei.

Astfel, pentru asigurarea continuităţii deservirii clienţilor filialei Miron Costin, aceştia sunt redirecţionaţi temporar pentru efectuarea operaţiunilor bancare în alte filiale ale băncii.

În vederea informării operative a clienţilor cu privire la posibilitatea de a beneficia de operaţiunile bancare în alte filiale, banca a creat un Punct de Informare care este situat în imediata apropiere a filialei Miron Costin. La Punctul de Informare clienţii se pot adresa pentru a obţine toată informaţia necesară.

Totodată, în scurt timp, detalii cu privire la deservirea clienţilor în alte locaţii decât filiala Miron Costin, cu indicarea filialelor concrete, va fi plasată pe pagina web a băncii www.maib.md.

Banca îşi cere scuze pentru disconfortul temporar creat clienţilor care utilizează serviciile filialei Miron Costin şi depune tot efortul pentru asigurarea unui nivel înalt de deservire a clienţilor săi.

24h.MD amintește că în seara zilei de ieri, 8 iunie, în sectorul Râșcani al capitalei, scările unei bănci comerciale s-au prăbușit. În  acest context, sediul filialei Moldova-Agroindbank de pe strada Miron Costin s-ar putea prăbuşi în orice moment, din cauza unei gropi de fundaţie, săpată pentru construcţia unui alt imobil.